مصاحبه آرشیو خبر ها
کولوسفسکی : من احساس شرم کردم ولی بازنده نبودم

کولوسفسکی : من احساس شرم کردم ولی بازنده نبودم

دژان کولوسفسکی، وینگر تاتنهام اعتراف کرد که در یوونتوس احساس وحشتناک، خجالت زده و بی ارزشی کرده است اما اصرار دارد که در تورین شکست نخورده است.

 

کولوسفسکی در سال 2020 به یوونتوس پیوست اما پس از یک سال و نیم از بیانکونری جدا شد و در ژانویه 2022 با اسپرز قرارداد امضا کرد.

 

این ملی پوش سوئدی به The Players’Tribune گفت:

 

دوران حضور من در یوونتوس فرصتی بود تا از اسطوره ها یاد بگیرم.

 

کولوسفسکی اولین بازی خود در سری آ را در حالی که در پارما به صورت قرضی از آتالانتا در فصل 20‐2019 بازی کرد، به عنوان بهترین بازیکن جوان فصل سری آ انتخاب شد.

 

اولین فصل کولوسفسکی در یوونتوس بسیار چشمگیر بود. تحت هدایت آندره آ پیرلو، او در 47 بازی در تمامی رقابت‌ها، 7 گل به ثمر رساند و 7 پاس گل داد.

 

با این حال، مشکلات زمانی شروع شد که ماسیمیلیانو آلگری در تابستان 2021 منصوب شد زیرا کولوسفسکی زیر نظر مربی متولد لیورنو یک شروع کننده ثابت نبود، حتی اگر در 27 بازی دو گل زد و سه پاس گل داد.

 

شش ماه بود که به سختی یک بازی را در یوونتوس شروع کرده بودم. شما احساس وحشتناکی دارید زیرا جان خود را برای انجام این بازی داده اید، تا جایی که می توانید تمرین کرده اید، و در نهایت شاهد بازی بازیکنانی در پست خود هستید که حتی وینگر نیستند.

 

او افزود:

 

راستش را بخواهید، من احساس خجالت کردم، حتی بی ارزش. برخی از مردم شروع به من گفتند که من به اندازه کافی خوب نیستم، که خیلی کند هستم. و این صحبت ها 100% روی شما تاثیر می گذارد. طبیعی است و این برای هر آدمی ممکن است رخ دهد.

 

وی ادامه داد:

 

می دانم که احساس این است که در یوونتوس شکست خوردم ولی نه من در یوونتوس شکست نخوردم ولی شرایط خوبی هم نداشتم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: